lördag 17 augusti 2013

Plåtburkar

                             

                              Det pågår en "utmaning" bland loppis-och retrobloggar att visa sina
                              plåtburkssamlingar. Eftersom jag har en del burkar hakar jag på
                               och visar mina. Det är blandat ärvda och köpta.


                              
                               Har länge tyckt om plåtburkar och samlat på mig ganska många.


                              
                               I burkarna samlar jag allt möjligt: brev, minnessaker, pennor och
                               och ritgrejor, sysaker, knappar, vykort, smycken och annat.


                              
                               I en burk ligger gamla nycklar, i andra te och kaffe och kryddor.

                              
                              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar